Veelgestelde vragen

Hieronder staan de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, stuur ons dan een bericht via het contactformulier of bel 0228-592944.

  1. Is het mogelijk op een afwijkende dag (buiten maandag of vrijdag) te arriveren/vertrekken?
  2. Kan er een annuleringsverzekering bij jullie worden afgesloten?
  3. Mag je barbecueën op het park?
  4. Wanneer moet ik betalen als ik gereserveerd heb?
  5. Ontvang ik nog een betalingsbevestiging als ik het geld heb overgemaakt?
  6. Moeten vrienden of familie die op bezoek komen betalen?
  7. Beschikken jullie over fietsverhuur?
  8. Kan mijn hond mee op vakantie ?
  9. Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
  10. Kan ik een kinderbed in een chalet plaatsen?
  11. Is er een koffiezetapparaat of Senseo in de accommodatie aanwezig?
  12. Kan ik laat arriveren?
  13. Ik heb laatst geboekt en nu zie ik ineens een last-minute korting. Kan ik hier alsnog gebruik van maken?
  14. Moet ik mijn eigen linnen meenemen?
  15. Tot hoe laat kan ik uitchecken?
  16. Is er een wasserette op het park aanwezig?
  17. Is er WiFi aanwezig op het park?
  18. Waarvan zijn de dekbedden en kussens gemaakt die in onze accommodaties liggen?

Is het mogelijk op een afwijkende dag (buiten maandag of vrijdag) te arriveren/vertrekken?
Dit is alleen mogelijk rond feestdagen (na pasen/pinksteren, voor hemelvaartsdag etc.). Buiten de vakantieperiodes en in overleg met de receptie.

Kan er een annuleringsverzekering bij jullie worden afgesloten?
Je kunt via Vakantiepark Het Grootslag geen annuleringsverzekering afsluiten. Dit kun je zelf afsluiten (bij bv. Rabobank, ANWB).

Mag je barbecueën op het park?
Barbecueën is toegestaan bij al onze accommodaties mits dit geen overlast veroorzaakt bij andere recreanten. Bij de parkwinkel kun je een barbecue voor eenmalig gebruik kopen.

Wanneer moet ik betalen als ik gereserveerd heb?
Er wordt standaard gevraagd om een aanbetaling van 30% binnen 3 dagen na boeken (restantbedrag 42 dagen voor aankomst). Je kunt direct bij de online reservering betalen. Doe je dit liever niet dan ontvangt een bevestiging via de e-mail waarmee je gelijk via IDEAL kunt betalen. Ook kun je uiteraard de betaling overboeken. Op de reserveringsbevestiging vind je de betalingstermijnen.

Ontvang ik nog een betalingsbevestiging als ik het geld heb overgemaakt?
Ja, na ontvangst van jouw betaling sturen wij hiervan een bevestiging. Wanneer wij jouw betaling niet tijdig ontvangen, krijg je van ons per e-mail een betalingsherinnering.

Moeten vrienden of familie die op bezoek komen betalen?
Voor dagbezoek hoef je niet te betalen. Blijven jouw logees overnachten dan moet je dit bij de receptie aanmelden. Voor logeés betaal je alleen toeristenbelasting.

Beschikken jullie over fietsverhuur?
Je kunt van pasen tot na de herfstvakantie bij de receptie fietsen huren. Wij beschikken over e-bikes, en gewone dames-, heren- en kinderfietsen. Ook kun je kinderzitjes (voor en achter) bij ons huren. Voor leuke fietstips: klik hier.

Mag mijn hond mee op vakantie?
In de meeste accommodaties zijn huisdieren (maximaal 2)  toegestaan. Dit dien je bij reservering op te geven. Laat jouw huisdier liever niet alleen achter in uw vakantiehuis. Sommige viervoeters voelen zich dan erg eenzaam en reageren dat af op de inventaris!
We hebben natuurlijk ook huisdiervrije bungalows en chalets.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Je kunt vanaf 9:00 uur al inchecken. De sleutel van de accommodatie is vanaf 15:00 uur beschikbaar. Je kunt de hele dat gebruik maken van de faciliteiten op het park.

Kan ik een kinderbed in een chalet plaatsen?
Wij raden het af een kinderbed in een chalet te plaatsen omdat hier weinig ruimte voor is. In de 3 slaapkamer-bungalows is er plaats in één van de slaapkamers, maar dit is meestal ook een beetje krap!  In de 10 persoons familiewoning is een campingbedje en box aanwezig.

Is er een koffiezetapparaat of Senseo in de accommodatie aanwezig?
In de accommodaties is een koffiezetapparaat aanwezig. In de comfort-huisjes daarnaast ook een pad- of cupmachine. 

Kan ik laat arriveren?
Dit is mogelijk indien de reservering vooraf is betaald. Neem je tijdig contact op met de receptie, dan zorgen wij ervoor dat je de sleutel ergens op het vakantiepark kunt afhalen.

Ik heb laatst geboekt en nu zie ik ineens een last-minute korting. Kan ik hier alsnog gebruik van maken?
Nee, helaas is deze korting alleen geldig voor de gasten die op korte termijn boeken. Achteraf wordt geen last-minute korting gegeven over reeds gerealiseerde reserveringen.

Moet ik mijn eigen linnen meenemen?
In de accommodaties zijn (1-persoons) dekbedden en kussen aanwezig. Bedlinnen is een verplichte afname, de kosten voor het huren bedragen € 10,- per persoon. Eventueel kun je ook handdoeken, keukenlinnen of kindermeubilair huren. De bestelde artikelen liggen dan bij aankomst in jouw accommodatie voor je klaar. 
Geen zin om bedden op te maken, dan bestel je gewoon opgemaakte bedden bij aankomst! In de voorlaatste stap van je online reservering kun je eventueel aangeven welke bedden opgemaakt moeten worden. 

Tot hoe laat kan ik uitchecken?
Je dient de sleutel uiterlijk 10:00 uur bij de receptie in te leveren. Je kunt daarna nog gebruik maken van de faciliteiten. 

Is er een wasserette op het park aanwezig?
Ja, de wasserette is naast de parkwinkel gelegen. Bij de receptie kun je was- en droogmuntjes kopen. Een wasmuntje kost € 6,00 (wasmiddel inbegrepen) en een droogmuntje kost € 4,00.

Is er WiFi aanwezig op het park?
In alle accommodaties is gratis WIFI aanwezig. Tevens kun je in de centraal gelegen horecavorzieningen van gratis WIFI gebruik maken.

Waarvan zijn de dekbedden en kussens gemaakt die in onze accommodaties liggen?
Tijk: 50% katoen, 50% polyester (banenstiksel)
Vulling: 100% holle gesiliconiseerde vezel (polyester)

Indien je meer vragen heeft kun je gerust contact opnemen met onze receptie via het telefoonnummer 0228-592944

Naar boven